16 Μαρτίου 2017

«Κύριε! Ἡ ψυχή μου ἄς προσκολληθεῖ μόνο σέ Σένα,.....»

Ἀγίου Ἰωάννου τῆς Κρονστάνδης

Κύριε! Ἡ ψυχή μου ἄς προσκολληθεῖ μόνο σέ Σένα, μήν ἐπιτρέψεις νά προσκολληθεῖ σέ ὁτιδήποτε ἐπίγειο! Στίς κοσμικές ἐπιθυμίες ὑπάρχει θλίψη, ταραχή, βάσανος. Τίποτα τό ἐγκόσμιο ἄς μήν ἐπιθυμεῖ ἡ καρδιά μου. Ἀξίωσέ με νά τιμῶ πάνω ἀπ᾿ ὅλα μόνο Ἐσένα, τόν Ἕνα Κύριο, ὅλα τά οὐράνια, καθώς καί τήν ψυχή πού πλάστηκε κατ᾿ εἰκόνα Σου, ἀθάνατη, λογική, ἐλεύθερη, πνοή πού βγῆκε ἀπό τό στόμα Σου.
Τό χρῆμα, ἡ τροφή, ἡ ἀμφίεση, ἡ κοσμική δόξα κλπ., καθώς καί ὅλα τά ἐγκόσμια, ἄς μή γίνουν εἴδωλα τῆς ψυχῆς μου. 
Πρέπει νά συνηθίσουμε τόν ἑαυτό μας ν᾿ ἀρκεῖται στά ἁπλά καί λιτά φαγητά, ὥστε ἡ καρδιά νά μήν ἕλκεται στή λαιμαργία· οὔτε καί νά τρῶμε χωρίς μέτρο, ἀλλά ἴσα μόνο γιά τήν ἐνίσχυση καί τή συντήρηση τοῦ σώματος...........

Ἀπότό βιβλίο: “Ἡ ἐν Χριστῷ Ζωή μου”
Ἀγίου Ἰωάννου τῆς Κρονστάνδης
Κεντρική διάθεση:Πέτρος Ἀθ. Μπότσης
Πέλλης 2, 15234 Φραγκοκκλησιά Ἀττικῆς
Τηλ. & Fax: 210 – 68.12.382

Εὐχαριστοῦμε θερμά τόν κ. Πέτρο Ἀθ. Μπότση γιά τήν ἄδεια δημοσίευσης ἀποσπασμάτων ἀπό τά βιβλία πού ἐκδίδει.
Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου