7 Ιουλίου 2021

Γέροντος Δωροθέου: Η πορεία προς την Μετάνοια...

Τί είναι μετάνοια; 

Αυτό είναι μετάνοια. Μετά και νούς. 

Να αλλάξεις τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα και να κάνεις την ζωή σου χριστοκεντρική!

Θα πρέπει να κάνουμε μία τομή στην ζωή μας. Μέχρι εδώ, εγώ ζούσα αμαρτωλά. Από εδώ και πέρα θα ζήσω κατά Χριστόν. Κάνω μία τομή... και πάω και εξομολογούμαι  όοοολη την προηγούμενη ζωή μου. Ξεφορτώνομαι από πάνω μου

τον ρύπο, την βρωμιά που γέμισε η ψυχή μου ζώντας μέσα στην αμαρτία. Και μετά λέω: Από  εδώ και πέρα θα ζήσω κατά Χριστόν. Θέλω όσο μπορώ να ζήσω κατά Χριστόν.

Και αυτός να είναι ο σκοπός της ζωής μου, να ευχαριστήσω τον Κύριο. Να μην θέλω να ευχαριστώ τους ανθρώπους, να ευχαριστώ τον Θεό. 

Και μετά θα πρέπει να πάρεις εκατοντάδες αποφάσεις σε πολλούς μικρούς τομείς της ζωής σου. Αυτό είναι μία διαδικασία, μία διαδικασία Χριστοποίησης. Μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου, στον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα, στον τρόπο που περιμένεις την βοήθεια του Θεού στην ζωή σου, ώστε να ζήσεις κατά Χριστόν.

Ο ίδιος ο Χριστός θα σε βοηθήσει! Η ίδια η προσευχή θα σε διδάξει. Πέντε λέξεις να λες μόνο: Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με. Αυτές οι πέντε λέξεις θα σε διδάξουνε, θα σε οδηγήσουνε. Θα σε βγάλει ο Θεός μέσα από το αδιέξοδο που είσαι και θα σου δώσει την ευθεία οδό. 


Από την Πνευματική Παρακαταθήκη του μακαριστού γέροντος Δωροθέου Τζεβελέκα.

Απόσπασμα από: 5ο Ψηφιακό Αρχονταρίκι με τον Γέροντα Δωρόθεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου