24 Απριλίου 2022

Ὤ ἀνέσπερο, ἀβασίλευτο, ἀτελείωτο φῶς...Γέρων Ἐφραίμ Φιλοθεΐτης Ἀριζόνας


Ἀπό τό ἡμερολόγιο τοῦ Γέροντος Ἐφραίμ:

 24 Μαρτίου 1980

Ἅγιον Πάσχα

Σήμερα Ἀνάστασι Χριστοῦ

"Δεῦτε λάβετε φῶς ἐκ τοῦ ἀνεσπέρου Φωτός...".

Ὤ ἀνέσπερο, ἀβασίλευτο, ἀτελείωτο φῶς, ὑπέρφωτο καί ὑπέρελευκο, πῶς μέ μαγνητεύεις τόν νοῦν, τήν ψυχή μου τήν καρδιά μου! Σέ ποθῶ ἀνέσπερα, χωρίς τελειωμό ἀγάπης καί ἔρωτος. Πότε θά ἀξιωθῶ ἀπό τήν δωρεά τῆς ἐλεημοσύνης τοῦ ἁγιωτάτου Θεοῦ Πατρός μου νά σέ ἀπολαύσω αἰώνια, αἰώνια! 

Μέ θορυβεῖ ἡ ἀναξιότητά μου, πού δέν εἶμαι ἄξιος γιά μιά τέτοια μερίδα σωζομένων, ἀλλά μέ ἀξίζει ἡ κόλασις καί ἡ αἰώνια τιμωρία.

Ἡ Ἀνάστασις, τό αἰώνιο Πάσχα μέ θέλγει τρομερά. Μέ ἕλκει ἡ ἐπάνω κατάστασις τῶν πραγμάτων. Ἐπάνω στόν Οὐρανό. Ἐπάνω στήν ἀσφάλεια ποθῶ, ὑπερποθῶ νά βρεθῶ. Μά πότε θά γίνη αὐτό; 

Ὤ Πάσχα μέ τούς ἀγγέλους, μέ τούς ἁγίους, μέσ' στά λευκά ντυμένοι, πόσο μοῦ ἀρέσετε καί μέ θέλγετε; Ἄσματα καινά καί ἄρρητα ψάλλετε καί ἄδετε στό Θεό μέ φοβερή, ἀλλά καί μέ ἄφατη εἰρήνη καί ἠρεμία. 

Ὠ Πάσχα χωρίς τέλος καί ἀλλαγή τῆς ἀρρήτου χαρᾶς καί Πανηγύρεως! Πατέρα μου καί Θεέ μου, φύλαξέ με ἀπό παντός κακοῦ γιά νά ἀξιωθώ καί ἐγώ, τό ἔκτρωμα, μιά ἡμέρα νά βρεθῶ σ' αὐτό τό Πάσχα, πού δέν μποροῦν λόγια ἀνθρώπινα νά τό ἐκφράσουν καί νά μιλήσουν γι' αυτό.

Τέρπου καί Σύ καί ἀγάλλου, ὦ Κυρία μου, Θεοτόκε, ἔν τῇ ἐγέρσει τοῦ Θείου Τόκου σου. Στήν ὀμορφιά τοῦ Θείου Κάλλους τοῦ υἰοῦ σου καί Θεοῦ καί μέμνησο και ἐμοῦ τοῦ βρωμεροῦ, νά βρεθῶ μαζύ σας στό αἰώνιο Πάσχα!


Ἀναστάσεως ἡμέρα, καί λαμπρυνθῶμεν λαοί, Πάσχα, Κυρίου Πάσχα.

Σέ χαιρετῶ Πάσχα μου

γιά τοῦ Χρόνου. 

πηγή: ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΦΙΛΟΘΕΙΤΟΥ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΦΙΛΟΣΤΟΡΓΟΥ ΠΑΤΡΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ"



Ο μακαριστός Γέρων Εφραίμ ψάλλει στην ακολουθία της Αναστάσεως μαζί με τούς πατέρες στην Ιερά Μονή Φιλοθέου:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου