25 Μαΐου 2017

Τι πλέον θέλεις;

"Γύρισε σε μένα.

Ακόμα και μέσ' στην αθλιότητά σου, την ενοχή σου, Σε δέχομαι όπως είσαι.
Και σου λέω ότι σε έχω ήδη συγχωρέσει.
Άφησέ με παιδί μου να σου πω, ότι κανένας άνθρωπος δεν έχει μεγαλύτερη αγάπη για σένα από τη δική μου.

Ύψωσε τα μάτια σου σε μένα και δες ποιος σε παρακαλεί.

Εγώ είμαι ο Ιησούς, ο Σωτήρας σου, που έρχομαι σήμερα σε σένα, μιλώντας μέσα από το στόμα, ακόμα και των πιο ασήμαντων ανάμεσά σας. (Δεν είναι προσωπολήπτης ο Θεός).
Έρχομαι ξυπόλητος και σαν ζητιάνος, για να σου γυρέψω μια ανταπόδοση αγάπης.

Γυρεύω την καρδιά σου. Μην μου την αρνιέσαι.
  
Νύχτα και μέρα σου απλώνω τα χέρια μου, πότε θα έρθεις σ' Εμένα;

Πότε θα ακούσω την ανταπόκρισή σου;

Θα βρω άραγε μια απάντηση μέσα σ' αυτήν την ερημιά, παιδί μου;

Για σένα η Δημιουργία.

Είμαι ο Άγιός σας, αλλά η εποχή σας με ξανασταύρωσε.

Είμαι Αυτός που σας αγαπάει πολύ, και όμως είμαι αυτός που δέχεται ανελέητο μαστίγωμα από την αδιαφορία της εποχής.

Είμαι το φως του κόσμου, που έρχεται σ' αυτήν την σκοτεινή εποχή, να σας δώσει το φως της ζωής.

Να έχετε την ειρήνη παιδιά μου. Σας προσφέρω την ειρήνη μου.

Σας προσφέρω το δώρο της αγάπης μου.

Ελάτε σε μένα όπως είστε. Μην περιμένετε να γίνεται άγιοι, για να έρθετε κοντά μου.

Ελάτε σε μένα όπως είστε, μη φοβάστε, είμαι ο Πάνστοργος Πατέρας σας και πως μπορούν μερικοί από σας να αμφιβάλουν για την αγάπη μου;

Πλησιάστε όλοι εσείς που περιπλανιέστε ακόμα σ' αυτή την ερημιά. Ελάτε σε μένα αγνοί και καθαροί.

Αφήστε με να χαρώ μέσα σας!"

1 σχόλιο:

  1. Ω Κυριε με ποση αγαπη μας καλεις κοντα σου;μακαρι Κυριε να αξιωθουμε να σε γνωρισουμε σε αυτην την προσκαιρη ζωη για να ζησουμε μαζι σου στην αιωνια. Μακαρι Κυριε να μισησω τα παθη μου και να αγαπησω τις εντολες Σου γιατι εκει βρισκεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή