30 Νοεμβρίου 2020

Το Θαύμα του Αγίου Ανδρέα στον Μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτο!

 

Πίσω από την πραγματοποίηση του πρόσφατου τάματος του Μητροπολίτου Μόρφου Νεόφυτου να ιερουργήσει στο εγκλωβισμένο, ιστορικό Μοναστήρι του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα στον μαρτυρικό Ριζοκάρπασο της Κύπρου (30-11-2019 μ.Χ.), κρύβεται ένα πολύ μεγάλο θαύμα, που το αποκαλύπτει συγκινημένος ο ίδιος σε μετέπειτα κήρυγμά του (Ι.Ν. Αγίας Βαρβάρας Οίκου Μαραθάσας - 4/12/2019).

"Ήμουνα υποψήφιος για έκτρωση, από τη μάνα μου. Διότι η μάνα μου έμεινε έγκυος, στα 40 της χρόνια, εμένα, και της είπανε όλοι ότι -και μάλιστα μερικοί συγγενείς της γιατροί- πρέπει να κάνουμε έκτρωση το παιδί. Η μάνα μου, τότε, το ‘62, δεν ήξερε τι σημαίνει έκτρωση. Και όταν της εξήγησαν είπε: ‘Όχι, εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα, θα κρατήσω το παιδί’.... 

πηγή

πηγή 2


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου