17 Δεκεμβρίου 2020

π. Στέφανος Αναγνωστόπουλος: «Εγώ φταίω»

 

Στο συγκεκριμένο βίντεο ο π. Στέφανος Αναγνωστόπουλος(πνευματικό παιδί του Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας) μας μιλάει για το πως πρέπει να βάλουμε στην καρδιά μας τα Μυστήρια της Εκκλησίας και την λογική του ΄΄Εγώ ΦΤΑΙΩ΄΄.

«Τι σημαινει ζωή; Ζωη ειναι τα Μυστηρια της Εκκλησίας! Είναι πρώτα-πρώτα το ιερο Βάπτισμα, ακολουθεί το Χρίσμα, η Θεια κοινωνια, η Μετάνοια, κατόπιν η Εξόμολογηση, η αληθινή εξαγόρευση των αμαρτημάτων που έχουμε μέσα μας.

Η αναγνώριση ότι ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ. Μόνον εγώ φταίω! Από τότε που γεννήθηκα μέχρι σήμερα που έχω συμπληρώσει τα 88 μου χρόνια εγώ μόνον φταίω για όλα!

Ως παιδί; Απέναντι στος γονείς; Στους συμμαθητές; Στο στρατό; Στο επάγγελμα; Στο Πανεπιστήμιο; Που θέλετε; Εγώ φταίω για όσα έχουν γίνει! Στην έγγαμη ζωή; ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ! Στα παιδιά μου; ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ! Στα εγγόνια μου; ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ! Σε εσάς; ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!

Πρέπει να το βάλουμε βαθειά μεσα στην ψυχή μας και μέσα στην καρδιά μας αυτό! Ότι ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!»

ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ

VIDEO: Ομάδα Νεότητας Αγίου Νεκταρίου Ν. Ηρακλείου Αττικής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου